تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق
برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق )
· • • • • • • • °°• تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق در قالب فرمت فایل ورد › › تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق در قالب فرمت فایل ورد › › برای دانلود اینجا کلیک فرمایید تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق در قالب فرمت فایل ورد برچسب ها آموزش، تنبیه، تشویق تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق مقاله آموزش، تنبیه، تشویق فایل ورد تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق در قالب فرمت فایل ورد › › تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق در قالب فرمت فایل ورد › › امروز برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک تحقیق آماده درباره آموزش، تنبیه، تشویق قرار دادیم امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد این فایل مورد نیاز پروهشگران دانشجویان و آموزش، تنبیه، تشویق راسخون › › آموزش، تنبیه، تشویق راسخون › › آموزش، تنبیه، تشویق شکی نیست که آموزشگاه های مختلف با روشهای آموزشی متفاوت استعدادها را پرورش می دهند امروزه از تنبیه بدنی خبری نیست آیا واقعا تنبیه بدنی امری شرم آور است؟ آموزش، تنبیه، تشویق راسخون › › آموزش، تنبیه، تشویق راسخون › › شکی نیست که آموزشگاه های مختلف با روشهای آموزشی متفاوت استعدادها را پرورش می دهند امروزه از تنبیه بدنی خبری نیست آیا واقعا تنبیه بدنی امری شرم آور است؟ تحقیق تشویق ، تنبیه و اصول رفتار با یک دانش آموز › › تحقیق تشویق ، تنبیه و اصول رفتار با یک دانش آموز › › بخشی از فهرست مطالب پروژه تحقیق تشویق ، تنبیه و اصول رفتار با یک دانش آموز بخشی از منابع و مراجع پروژه تحقیق تشویق ، تنبیه و اصول رفتار با یک دانش آموز مقدمه طریقه رفتار با دانش آموزان تنبیه پاداش و تشویق جای دانش آموزان در کلاس جای معلم در کلاس شروع و پایان خوبی داشته باشید مقدمه طریقه رفتار با دانش آموزان تنبیه پاداش و تشویق اصول مدیریت رفتار با دانش آموز برنامه انضباطی ده مرحله ای ملاحظات مربوط به اخراج دانش آموز از کلاس نکات کلیدی در کلاس درس نکاتی در مورد پرسش های کلاسی از دانش آموزان اصل برای معلمان در کلاس راهبردهای پیشگیرانه در کلاس، انضباط مثبت در کلاس درس مدیریت کلاس و انضباط مدیریت کلاس و انضباط محیط کلاس مدیریت رفتار با دانش آموزان و استانداردهای آموزش فضای قرن حسین حنیفه ویژگی ها و قابلیت های مورد انتظار از معلمان، غلامعلی افروز، دانشگاه تهران، تدوین استانداردهای کیفیت رفتاری معلمان، اعظم ملایی نژاد، رشد مدیریت مدرسه، شماره ، فروردین تکنولوژی آموزشی، شماره ، اسفند ماه تکنولوژی آموزشی شماره ، فروردین معلم خوب من، آیت اله مظ یکی از اساسی ترین اصول برخورد با دانش آموزان داشتن روابط مثبت با دانش آموزان است ارتباط مثبت پیوند محکمی بین شما و دانش آموز بر قرار می کند و بدون این پیوند ، توان شما برای تحت تاثیر قرار دادن و هدایت کردن آنها ضعیف و نادرست خواهد بود با رعایت برخی از نکته های زیر میتوانید ارتباط خود با دانش آموز را بهبود ببخشید • وقتی دانش آموزان وارد کلاس می شون معلمانی که می توانند به خوبی بر رفتار دانش آموزان مدیریت کنند همگی این خصوصیات را دارند • از مهارتها و ابزارهای گسترده ای استفاده می کنند • افکار واقع گرانه دارند • بر احساسات خود مسلطند احساسات متعادل داشتن به معنی بی تفاوت بودن نیست شور و شوق داشتن وبا انرژی و علاقه کار کردن از ضروریات معلمی است اما نباید در ابراز آنها زیاده روی کنید زیاده روی مهمترین نکته ای که باید یاد آور شد این است که تنبیه موجب تغییر رفتار نمی شود • تنبیه موثر شما فقط مدت زمان محدودی وقوع رفتار نامناسب را به تعویق میاندازد • شدت تنبیه نیست که انجام رفتار نامناسب را محدود می کند بلکه قطعیت آن است یعنی دانش آموز مطمئن باشد که شما قطعا او را تنبیه می کنید • تنبیهات کلاسی در صورتی موثر خواهند بود که از ضعیف به شدید است مهمترین نکته ای که باید یادآور شد این است که پاداش موجب تغییر رفتار می شود • موثرترین شکل پاداش استفاده از بازخوردهای عاطفی مثبت است مثل لبخند زدن ، تشکر کردن ، آرزوی موفقیت کردن • وقتی جایزه می دهید هرگز نباید آن را پس بگیرید اگر پس از دریافت جایزه رفتار نادرستی از دانش آموز سر زد باید از تنبیه مناسب آن رفتار استفاده کنید • پاداش باید عادلانه باشد • همیشه برنامه مشخصی برای تعیین کردن جای دانش آموزان در کلاس داشته باشید • وقتی دانش آموزان قبول کنند که طبق برنامه شما سر کلاس بنشینند درواقع پذیرفته اند که دستور کار کلاس را شما تعیین می کنید • دانش آموزان مشکل ساز را در همه کلاس پخش نکنید • اگر بخواهید دانش آموزان را به صورت گروهی دور هم بنشانید باید برای انها حد و مرز تعیین کنید و اجازه ندهید پ جای شما در کلاس می تواند تاثیر زیادی در کارآیی شما داشته باشد • هنگام تدریس تمام مدت جلو کلاس نباشید اگر مدام جلو کلاس بایستید سایر نقاط کلاس به منطقه تحت کنترل دانش آموزان تبدیل می شود • در تمام کلاس حرکت کنید تا نظارت خود را بر تمام قسمتهای کلاس اعمال کنید • وقتی در جلو کلاس قرار می گیرید در یکی از گوشه های کلاس بایستید • وقتی می خواهید رفتار دا نحوه شروع و تمام کردن درس بخش مهمی از مدیریت موثر رفتار را تشکیل می دهد زیرا با این کار جو و فضای درس همان روز و روز بعد رااز قبل مشحص می کنید • وقتی وارد کلاس می شوید با لبخند به دانش آموزان سلام کنید فعالیتهای آن روز کلاستان را از قبل لیست کنید تا در زمانهای مناسب دانش آموزان بتوانند آن را انجام دهند با این کار یک فضای مثبت اجتماعی و کاری ایجاد تحقیق مقاله آموزش ، تنبیه ، تشویق › دانلود › تحقیق مقاله آموزش ، تنبیه ، تشویق › دانلود › خلاصه تحقیق مقاله آموزش ، تنبیه ، تشویق محیط ایدهآل محیطی است که در آن، طفل در دبستان از امکانات آموزشی بسیار عالی برخوردار است و در منزل هم گذشته از کمک والدین با سواد، از انواع و اقسام مقاله تشویق و تنبیه › › مقاله تشویق و تنبیه › › مقاله تشویق و تنبیه تشویق و تنبیه تشویق هرچند از مقولههایی چون «تشویق» و «تنبیه»، در مباحث تربیتیگفتگو میشود، ولی از
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق )
برچسب: تحقیق آموزش، تنبیه، تشویق، ،